Ook al zullen wij er alles aan doen om het te voorkomen, maar het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kidzbrand.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Let op!
Kidzbrand is momenteel gesloten i.v.m. vakantie.
Bestellingen kunnen gewoon geplaatst worden en zullen vanaf 27 augustus,
op volgorde van binnenkomst, weer in behandeling genomen.
In je winkelmandje vindt je een indicatie van de meest actuele levertijd.